reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

30 november: Biohazard @ 013!

14 Nov ’08 – 19:17
NULDERTIENHIPHOP
013HIPHOP

enigste show in NL in de originele bezetting!

dit zijn de support bands :

Backfire! :

http://nl.youtube.com/watch?v=gUF_m12yq6s

No Turning Back :

http://nl.youtube.com/watch?v=6qsJBqRwv7s

14 Nov ’08 – 19:38
Jordi_Keulemans
Monn-E

Hard!

14 Nov ’08 – 19:57
Loki
Loki

Oeh!
En de avond ervoor Speedfest, 2 dagen daarvoor Triggerfinger. Wordt lekker raggen.

14 Nov ’08 – 20:39
Cyrus
Cyrus

WTF?

14 Nov ’08 – 20:40
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Denk dat je je op het verkeerde forum hebt aangemeld Cyrus.

14 Nov ’08 – 23:16
Yid
Yid

Denk dat je je op het verkeerde forum hebt aangemeld Cyrus.

haha

15 Nov ’08 – 10:31
Cyrus
Cyrus

Dat begin ik ook te geloven ja…

15 Nov ’08 – 15:05
Dun
Dun

Als je de connection tussen Biohazard en Hip-Hop niet ziet ben je een mongool.

Present met de Z-Z crew, raggen!

15 Nov ’08 – 18:09
pavlove
pavlove

ok, cool. Al bekend hoe duur ’t is?

15 Nov ’08 – 18:39
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

20 uuro

15 Nov ’08 – 18:41
killallhippies
killallhippies

Vind €25 veel te duur voor Biohazard, alhoewel het me wel tof lijkt. NTB en Backfire zijn ook altijd vet, maar kan je elke week wel ergens gaan kijken in een zaal die meer geschikt is voor hardcore shows.

15 Nov ’08 – 18:43
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Hier om de HipHop erin te houden. Judgement Night met Onyx:

16 Nov ’08 – 12:00
Cyrus
Cyrus

Als je de connection tussen Biohazard en Hip-Hop niet ziet ben je een mongool.Present met de Z-Z crew, raggen!

leg maar uit dan…

17 Nov ’08 – 11:05
pavlove
pavlove

Zonder me in deze discussie te willen mengen (vind hardcore en hiphop allebei dope, en het begint allebei met een H), wil ik niet onvermeld laten dat Cyrus een plaatje heeft wat goed bij zijn forumpersoonlijkheid past.

17 Nov ’08 – 14:15
Cyrus
Cyrus

Goed he?

17 Nov ’08 – 14:58
UntilMyEnd
Until My End

Ik twijfel nog of ik er heen zal gaan of niet. Heb Biohazard in ‘98 en 2001 ofzo gezien en was toen bikkelhard. Maar vraag me nu af of t niet een beetje uitgekauwd is… We’ll see.

17 Nov ’08 – 15:07
Dun
Dun

Cyrus wat ben je een jankerd, google die shit als je ’t niet weet.

17 Nov ’08 – 16:08
Cyrus
Cyrus

waar slaat dat nou weer op? Mensen komen hier beweren dat je een mongool bent als je de connectie niet ziet. Dan mag ik toch wel vragen wat die connectie is aangezien ik het niet zie? Dan moet ik volgens degene die die uitspraak doet maar zelf gaan zoeken en ben ik een jankerd… Hoezo dat dan?

18 Nov ’08 – 16:51
Loki
Loki

Samenwerkingen met Onyx en Cypress Hill zijn uiteraard de meest voor de hand liggende redenen om een connectie te zien met hiphop, maar daarnaast ook de wijk waar de band vandaan komt (Brooklyn) en onderwerpkeuze in veel tracks (gangwars, drugs, Brooklyn, geweld enz.) heeft wel degelijk enkele overeenkomsten met hiphop.

18 Nov ’08 – 17:55
Dun
Dun

Muzikaal zit er ook gewoon heel veel hiphop in, vocaal heeft ’t soms zeker wat weg van rap, en die groove met hiphop achtige drumbeats. Er kwamen nieuwe invloeden in de hardcore punk.

18 Nov ’08 – 18:46
killallhippies
killallhippies

10 dec. is in 013 ook jaarlijkse Persistence Tour, krijg je meer (en naar mijn mening betere bands dan biohazard) voor je geld. Meer info: http://www.013.nl/event/2567sickofitall_hea…

18 Nov ’08 – 18:49
Cyrus
Cyrus

ben helaas niet overtuigd van het feit dat als je die connectie niet ziet je dan een mongool zou zijn…

18 Nov ’08 – 18:57
Arie_Ribbens007
alpaca

cyrus vind iedereen die niet alleen naar hiphop luistert dat dan ook nog is uit hetzelfde straatje komt een mongool heb ik wel eens het idee, dus ik zou de discussie niet eens aangaan.

18 Nov ’08 – 19:12
Cyrus
Cyrus

jij hebt rare ideeen meneer van den broek…

18 Nov ’08 – 19:18
Kutjong
Kutjong

Maak je niet dik

18 Nov ’08 – 19:28
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Hé dames, laten we het vriendelijk houden en er de 30e gewoon een groot feest van maken!

18 Nov ’08 – 20:33
Dun
Dun

Cyrus we really gotta get that sand out of your vagina!

18 Nov ’08 – 21:14
pavlove
pavlove

Hé dames, laten we het vriendelijk houden en er de 30e gewoon een groot feest van maken!

Zo, dat zijn buitengewoon verstandige woorden voor zo’n frikadellenvreter.

18 Nov ’08 – 21:18
Lalmeister
Lalmeister

En vergeet vooral niet onze vrienden van Sick of it All…ziet Cyrus deze connectie wel? Denk eerder aan “Wat de boer niet kent, vreet ie niet” als ik Cyrus zo lees…

Anyhow, ik ga lekker naar 013 om te knallen!

(Edit, forum zit te glitchen ofzo)

18 Nov ’08 – 21:46