Wutwut! De beste kerstavond die je je voor kunt stellen: king DJ Revolution op de decks in Rotterdam. Beter ga je daar zijn ipv gourmetten met je schoonfamilie. ![]()
godverdekankertyfuskut… Welke domme klootviool doet zoiets op zo’n datum???? Mensen met kinderen hebben verplichtingen…
als er iemand bij moet zijn is cyrus het wel…na de familieverplichtingen kan makkelijk
ik heb ook een kind en ik ben zeker aanwezig!!!
mooi, heb weinig ge pland staan komende maanden qua hiphop. denk dat ik hier wel langs kom ja.
godverdekankertyfuskut… Welke domme klootviool doet zoiets op zo’n datum???? Mensen met kinderen hebben verplichtingen…
hehehehe, kom op man. 5 december tuurlijk maar kerstavond. das voor kinderen toch niet boeiend.
Weet iemand hoelaat dit begint?
23:00 uur deuren open DJ Revolution maakt deel uit van een uitgebreide avond. Alle info volgende week bekend.
HIJS host de Bassment in Watt (voormalig Nighttown) tijdens een nieuwe editie van Meet the Streets.
In de Bassment:
DJ Revolution (enige show in NL)
DJ Mista Sweet
A&C
Jae (Stropstrikkers)
Date: : 24 December 2008 (Kerstnacht!)
Presale @: : www.meetthestreets.nl
Presale: : €15,–
Die flyer is wel weer verschrikkelijk zeg!
@ Yid, heb jij hopelijk geen invloed op gehad? ![]()
vorig jaar geweest bij meet the streets, opzich wel leuk, maar veel hipperts..
alleen is helaas dj revolution de moeite, en aangezien er meer artiesten komen zal die show wel niet van lange duur zijn…
ik skip deze, ga liever mezelf vol stoppen met eten!
vorig jaar geweest bij meet the streets, opzich wel leuk, maar veel hipperts..alleen is helaas dj revolution de moeite, en aangezien er meer artiesten komen zal die show wel niet van lange duur zijn…ik skip deze, ga liever mezelf vol stoppen met eten!
Revolution treed zeker 1,5 uur op kerel dus niet zo voorbarig. Vind je A&C en Jae niet boeiend ![]()
@ Lep hehe nop je moet ook gewoon naar de Bassment kijken ![]()
vorig jaar geweest bij meet the streets, opzich wel leuk, maar veel hipperts..alleen is helaas dj revolution de moeite, en aangezien er meer artiesten komen zal die show wel niet van lange duur zijn…ik skip deze, ga liever mezelf vol stoppen met eten!Revolution treed zeker 1,5 uur op kerel dus niet zo voorbarig. Vind je A&C en Jae niet boeiend@ Lep hehe nop je moet ook gewoon naar de Bassment kijken
nee klopt vind ik niet boeiend..
als er iemand bij moet zijn is cyrus het wel…na de familieverplichtingen kan makkelijkik heb ook een kind en ik ben zeker aanwezig!!!
Ik denk niet dat dat gaat lukken ouwe…
ik hoop te kunnen, maar dag erna kerst en dat kan lastig worden
aan de andere kant of ik nu de 24e zat word of de 25e is klein verschil, alleen dan met kater bij oma naar de paus kijken is kutter als normaal