Tijdens de opnames van een videoclip bij het Griftpark in Utrecht is woensdagavond een 19-jarige motorrijder verongelukt.
De motorrijder was samen met enkele tientallen jongeren met scooters, motoren en quads bij het park om een videoclip van de Utrechtse rappers van 3D Entertainment op te nemen. Een van de jongeren raakte tijdens de opnames betrokken bij een aanrijding en kwam ten val. Hij is later overleden.
De politie heeft de 18-jarige bestuurder van een auto aangehouden en het voertuig in beslaggenomen. Of de bestuurder betrokken was bij de opnames is nog niet bekend.
Dezelfde groep maakte eerder een clip met motorstunts op de Nobelstraat in Utrecht. Daarover ontstond ophef omdat ze illegale stunts deden op klaarlichte dag.
Eén van hun rappers, Metz, kwam eerder in opspraak na levensgevaarlijke illegale stunts op de Nobelstraat
Er stond laatst zo’n clip op de 101 barz site en ik zat toen toevallig nog te denken van : Ik snap niet dat het nooit mis gaat als je ziet hoe die gasten daar door het centrum van Utreg scheurden……………………..
http://www.youtube.com/watch?v=viW6W_xCzPg&feat…
Deze dus
Woon daar om de hoek, en kwam ze op die dag nog tegen met die hele posse bij t Griftpark op hun motors, scooters en quads..Dacht al dat ze iets gingen opnemen ofzo, nu ligt er een bergje bloemen..
Zieke shit, maar neem aan dat je ook weet dat je een flink risico neemt.
rust in vrede sowieso en gedachten gaan uit naar familie en vrienden.
hoop wel dat die jongens nu gaan inzien dat het beter is de wielen aan de grond te houden.
?kutmuziek en een dooie, das lekkere boel.ga eens lekker op geenstlijl posten..
Het gros van de rechtse HBO-knakkers post daar dit soort reacties.
Dan zou ik ook op geenstijl moeten posten denk ik. Van iemand die keer op keer anderen en zichzelf in gevaar brengt met nutteloos roekeloos gedrag kan ik gemakkelijk afscheid nemen zonder een traantje weg te pinken.
Ik fietste daar met mn vriendin door de Nobelstraat toen ze dat aan het opnemen waren.. fucking kippenvel toen die gast zo langs kwam op het achterwiel.. verbaast me niks dat dit gebeurd is.