reviews interviews galleries videos forum members login signup
161 bezoekers en 6 leden online.
dichter, EProductionz, Bigbaas, JPK, Klaas Vaak, Yo-Riz
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
warhead
warhead

De Eindhovense rapper Kempi gaat een vrouwelijke DJ van FunX een dreun verkopen. Dat belooft de deliquent in de Revu van deze week. Reden is dat de dame zich negatief en kritisch uitliet over de nederhopper.

Bang hoeft de vrouw, wiens naam Kempi overigens niet noemde, nog niet te zijn voor de rapper. Op dit moment zit hij voor de zoveelste keer straf uit voor wapenbezit en het dealen van drugs, dit maal in gevangenis Oosterhoek in het Brabantse Grave. Tegelijkertijd komt eindelijk zijn debuutcd uit genaamd ‘Du zoon’ die verschijnt bij het label Top Notch.

Over vijf maanden zal Kempi pas zijn cd kunnen promoten, al heeft hij dus ook andere plannen op zijn agenda staan. “Als ik vrijkom, ga ik ze verrassen bij FunX. Iemand daar kan een klap voor zijn bek verwachten. Of het nou een vrouw is of niet, Dat is het me waard, een jaar cel zal ik er niet voor krijgen.”

4 Sep ’08 – 11:48
Yid
Yid

4 Sep ’08 – 11:59
bleek
bleek

Het is maar goed dat Kempi dit puristen forum niet leest want het stikt hier van de haters.

4 Sep ’08 – 12:20
Brigadier
Brigadier

Kempi’s gonna get you.

4 Sep ’08 – 12:32
Yid
Yid

Het is maar goed dat Kempi dit puristen forum niet leest want het stikt hier van de haters.

hij schijnt internet in de du cel te hebben

4 Sep ’08 – 12:47
rara
RaRa

ja maar dit is niet 2pacinjusmoeltjuh.nl

4 Sep ’08 – 12:51
pavlove
pavlove

Die Kempi houdt ’t wel real, dat blijkt wel weer aan alle kanten.

4 Sep ’08 – 12:54
Lepricon
Lepricon

‘Dat belooft de deliquent in de Revu van deze week’

4 Sep ’08 – 12:56
Jurian
Jurian

T zou vet zijn als die het echt doet.

4 Sep ’08 – 13:16
Cyrus
Cyrus

Vrouwen slaan is triest… past dus wel bij em…

4 Sep ’08 – 13:18
YoRiz
Yo-Riz

Ik heb kempi altijd al geweldig gevonden…
(na ik net in het offtopic topic heb gezegd waar ik woon wel ten minste…)

4 Sep ’08 – 13:51
ViciousOne
Vicious One

Die Fun-X gasten zijn ook triest. Tijd dat iemand daar eens iemand een stomp op zijn/haar bek geeft.

4 Sep ’08 – 18:44
killallhippies
killallhippies

wut un flupdrul is ut uk..

4 Sep ’08 – 19:29
bleek
bleek

‘Dat belooft de deliquent in de Revu van deze week’

in een interview met Saul van Stapele?

4 Sep ’08 – 20:30
Yid
Yid

Die Fun-X gasten zijn ook triest. Tijd dat iemand daar eens iemand een stomp op zijn/haar bek geeft.

verklaar je nader?

Als je kijkt hoeveel aandacht die Kempi krijgt ook van Fun-x dan mag die niet klagen, en als er dan iemand is die zich negatief uitlaat gaat hij gelijk slaan? Grow up man

4 Sep ’08 – 20:59
ViciousOne
Vicious One

Het gaat me niet over een geplaatste kritische noot. Maar gasten hebben nauwelijks inhoudelijk verstand van zaken. Net als bij TMF, Q-Music of een willekeurig ander kutstation. Collega’s hebben af en toe Fun-X of Juize aanstaan en de wijze waarop daar in veel gevallen gepresenteerd word doet me direct denken aan de belspelletjes op tv die ze van de buis hebben getrokken.

Hij gaat natuurlijk zelf in op zo’n interview bij mevrouw Plessen van TMF, maar hij word me daar toch een partij voor schut gezet met een serie vragen van kleuterniveau.

In dat kader dus. En dan is m’n opmerking natuurlijk gekscherend bedoeld. Al lijkt hij er zelf idd maling aan te hebben wat de consequenties zijn…

4 Sep ’08 – 23:19
Yid
Yid

Het gaat me niet over een geplaatste kritische noot. Maar gasten hebben nauwelijks inhoudelijk verstand van zaken. Net als bij TMF, Q-Music of een willekeurig ander kutstation. Collega’s hebben af en toe Fun-X of Juize aanstaan en de wijze waarop daar in veel gevallen gepresenteerd word doet me direct denken aan de belspelletjes op tv die ze van de buis hebben getrokken. Hij gaat natuurlijk zelf in op zo’n interview bij mevrouw Plessen van TMF, maar hij word me daar toch een partij voor schut gezet met een serie vragen van kleuterniveau.In dat kader dus. En dan is m’n opmerking natuurlijk gekscherend bedoeld. Al lijkt hij er zelf idd maling aan te hebben wat de consequenties zijn…

kennis van maken ben ik absoluut met je eens dat is om te janken.

Kees kan Kempi beter een mediatraining geven ipv geld te stoppen in die marketing campagne

4 Sep ’08 – 23:33
5 Sep ’08 – 00:59
killallhippies
killallhippies

Free Willy!

5 Sep ’08 – 01:27
JPK
JPK

Kees kan Kempi beter een mediatraining geven ipv geld te stoppen in die marketing campagne

De marketing campagne is tegelijk ook de mediatraining.

5 Sep ’08 – 01:29
Yid
Yid

De marketing campagne is tegelijk ook de mediatraining.

dan is die flink gezakt, super slim om iemand te bedreigen terwijl je vast zit

5 Sep ’08 – 10:46
5 Sep ’08 – 18:27
5 Sep ’08 – 18:38
ODB
ODB

the boondocks is aan als een banaan!

5 Sep ’08 – 18:55
Yid
Yid

Of de rapper echt van plan is na vrijlating de vrouwelijke dj van FunX in elkaar te slaan? "Natuurlijk niet, ik ga niet de oorlog verklaren aan een radiostation waar mijn muziek veel wordt gedraaid en waar ik eigenlijk verder alleen goede ervaringen mee heb.

kempi geeft me gelijk hehe

8 Sep ’08 – 01:12