Breakdown, Brigadier, Ludo Anders, geniuz, Irie79, Jurian, Kutjong, Larixk, Lepricon, MistaSweet, ODB, Opperjager, Overgewicht, Paars, Pablo2k1, RaRa, Rik, SalariS, Scraffitio, Stone A Pig, thecratedigger, Vinnie, warhead, Yid, Yo-Riz, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
eyo allemaal,
ik heb even een vraagje..
Van welke stad denken jullie dat dat DE hiphop stad van Nederland is!
Zeg er ook even bij waarom!
Ps. Mijn favoriet gaat uit naar Zwolle, daar woon ik dichtbij en ben ik het meest bij betrokken, Typhoon en Opgezwolle vind ik namelijk ook heel goed!
wat maakt n stad nou hiphop?
als er al n stad hiphop is waar dan ook ter wereld vraag ik me af aan welke eisen deze moet voldoen..
verder is hiphop net iets breder dan raps & beats..
dus al die elementen moeten naar voren komen lijkt me.
wat maakt n stad nou hiphop? als er al n stad hiphop is waar dan ook ter wereld vraag ik me af aan welke eisen deze moet voldoen.. verder is hiphop net iets breder dan raps & beats.. dus al die elementen moeten naar voren komen lijkt me.
gewoon dat er op de straat veel gebeurd, er goeie artiesten vandaan komen en veel wordt georganiseerd enzo!
wat maakt n stad nou hiphop? als er al n stad hiphop is waar dan ook ter wereld vraag ik me af aan welke eisen deze moet voldoen.. verder is hiphop net iets breder dan raps & beats.. dus al die elementen moeten naar voren komen lijkt me.
simpel toch, er moeten veel zwarten wonen die in slechte wijken wonen en die om van de straat te blijven gaan rappen. Dan moeten ze heel veel baggy kleding dragen en er gevaarlijk uitzien. Waar vind je die:
New York én Rotterdam
verder is hiphop net iets breder dan raps & beats.. dus al die elementen moeten naar voren komen lijkt me.
Daarom: Rotterdam.
inderdaad rauf, wat een kutvraag is ditwaarom kijk je er dan? battie
omdat er in de topictitel geen vraag staat, droplul
Brummen, dat moge duidelijk zijn. Alhoewel Brummen geen stad is maar een dorp, is dit dan toch wel hiphop dorp nummero uno.. Heeft niks voor niks de bij naam Brumsko ![]()
Zonder dollen ik denk voor gevoel en wat er allemaal uit de stad komt: Rotterdam
Maar als ik op feesten af ga, waar voor mij gevoel het meest ge-organiseerd word: Amsterdam
ennuh, Gigant–Apeldoorn is ook altijd gezellig.