reviews interviews galleries videos forum members login signup
246 bezoekers en 2 leden online.
DEAMS, Yo-Riz
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
29 Dec ’07 – 14:25
soar
soar

boe!

29 Dec ’07 – 14:27
soar
soar

stoere fokgasten…

29 Dec ’07 – 14:27
ODB
ODB

brrrrrrrrrrap muziek hahaha goed gemonteerd,ik kan er smakelijk om lachen

29 Dec ’07 – 14:42
ZiekeSais
ZiekeSais

goeie shit weer! zo real!

29 Dec ’07 – 16:57
Waldie
Waldie

hhahahaha esan yami (of hoe schrijf je dat)

29 Dec ’07 – 19:31
Yid
Yid

van de voorpagina:

PVV-fractieleider Geert Wilders heeft bij de politie aangifte gedaan tegen Youssef en Kamal na het zien van een clip van dit duo. In de clip is te zien hoe een Wilders-imitatie de keel wordt doorgesneden. “Zo goor is het nog nooit geweest”, aldus Wilders. Het opzienbarende duo trok twee jaar geleden ook al veel aandacht met een filmpje tegen de politicus.

29 Dec ’07 – 19:34
Waldie
Waldie

hahahaha wat een mongool ook die gast je zou denken datie na de vorrige keer weet dat t een grap is .
mja dt maakt m warschijnlijk ook niets uit ,publiciteit is publiciteit

29 Dec ’07 – 19:44
KaRelax
Carlos

haha wanne henks daar op die site vet seireus op ingaan haha ja ze moeten teruhuuug boeeeehoeee

30 Dec ’07 – 02:29
JPK
JPK

Hahaha. Die reacties van die heaumeaus is echt diep triest.

Dope reactie wel van die HipHopPipo.

30 Dec ’07 – 02:54
soar
soar

ik vind het echt te lame voor woorden

30 Dec ’07 – 11:03
KO piloot
KO piloot

hulde aan youssef en kamal.

dat geenstijl volk is echt simpel met hun “intelectuele redenaties”

30 Dec ’07 – 11:34
soar
soar

geenstijl rockt.. die youssef en kamal moeten op het vliegtuig naar Iran met een COC shirtje aan..

30 Dec ’07 – 11:36
Neoray
Neoray

haha ik haat geenstijl met die papies met die heaumeau reacties haha kneusjes.

niemand lijkt de grap van youssef en kamal in te zien? ik kan er wel weer om lachen :D maar vond het begin van youssef en kamal wel vetter toen ze gewoon die kut nummers maakte over de kermis en de bioscoop en ramadan enzo

maar waarschijnlijk lachen zij zich nu weer rot om die reacties op dat filmpje op dumpert

30 Dec ’07 – 11:49
Swenus
Sven.

idd

en dan worden er straks 4 blanke jongentjes opgepakt haha

30 Dec ’07 – 12:02
Jurian
Jurian

Ik kan er ook altijd om lachen hahaha, die reacties tja, die lees ik niet eens meer bij Geenstijl en Dumpert, verschikkelijk hypocriet altijd.

30 Dec ’07 – 12:22
JPK
JPK

Ik lees ook nooit die Dumpert reacties, maar ik vind dit wel erg schrikbarend! Fokking racisten zitten daar. Ik heb ook meteen vanmoegen een mail gestuurd naar Meldpunt Discriminatie. Zal wel niks mee gedaan worden, maar beter worden dat soort gasten aangepakt. Levensgevaarlijk.

En dan te bedenken dat half Nederland er zo over denkt.

Het hokjesdenken en het wij vs. zij is echt pre-historisch. Wanneer gaan mensen dat eindelijk eens beseffen?

1 Jan ’08 – 13:21
Larixk
Larixk

het is altijd makkelijker om een extreme mening te vormen. Hoe meer tijd je steekt in het vormen van een mening hoe meer alle kanten van een probleem belicht worden en hoe minder zwart-wit het dus wordt.
Dumpert reacties zijn gewoon uittingen van pubertjes met een grote bek.

1 Jan ’08 – 16:00
JPK
JPK

Dumpert reacties zijn gewoon uittingen van pubertjes met een grote bek.

Ik hoop dat dat zo is. Maar ook als je op Telegraaf.nl soms reacties leest, is het triest gesteld met het niveau van veel Nederlanders.

In de jaren ‘80 had je Janmaat met z’n CP (later CD) en die werd aan de kant gezet door de rest van de 2e Kamer. Waarom gebeurt dat nu niet met Wilders? Wanneer staat er iemand op die een serieus alternatief biedt voor Wilders en Verdonk. Iemand die hun stemmers kan wegkapen door ze duidelijk te maken dat problemen anders zijn op te lossen dan alleen maar te roepen dat alles wat ‘buitenlands’ is moet opzouten?

2 Jan ’08 – 00:28
Check
Check

JPK heb je ook al aangifte gedaan tegen al die reacties op maroc.nl en aanverwante sites?

2 Jan ’08 – 01:08
JPK
JPK

JPK heb je ook al aangifte gedaan tegen al die reacties op maroc.nl en aanverwante sites?

Nope. Ik begrijp je punt. Die ellende komt van 2 kanten. Diep en diep triest.

Er zou een 1-issue-partij in de Tweede Kamer moeten komen, die zich hard maakt voor gelijkheid van mensen.

2 Jan ’08 – 01:14
JPK
JPK

En deze kan ook weer ge-re-released gaan worden.

2 Jan ’08 – 01:27
Arie_Ribbens007
alpaca

HAHAHA had hier alleen nog maar over gehoord maar dit is wel echt hilarisch, dat die pik hier ook serieus op in gaat, diep triest.

2 Jan ’08 – 09:05
ODB
ODB

inderdaad want dat dingetje wat jpk net post zal em toevalligerwijs wel ontgaan

2 Jan ’08 – 09:57
Check
Check

[quote]Nope. Ik begrijp je punt. Die ellende komt van 2 kanten. Diep en diep triest. [Fail, sick]

Er zou een 1-issue-partij in de Tweede Kamer moeten komen, die zich hard maakt voor gelijkheid van mensen.[/quote]

Klopt maar dit probleem valt niet zo 1,2,3 op te lossen anders zou het allang gedaan worden. Probleem is alleen dat er teveel kortzichtige mensen zijn (zowel tokkies & lonsdalers als mocros-straatgangsters) die een te grote hekel hebben aan andere bevolkingsgroepen ipv individuen. Mensen zijn veel te makkelijk te manipuleren en ik ben ook van mening dat geradicaliseerde mensen (zowel nederlands extreem-rechts als islamitisch extreem-rechts) anderen niet zien als mensen, en daar ligt het probleem. We vergeten dat de mensen die tegenover ons staan ook een hart hebben, bloedvaten en hersens.

2 Jan ’08 – 14:08
soar
soar

ik zie ook zieke reacties bij geenstijl.. dat betekend niet dat ik vaak de stukken van GeenStijl een opening vind voor een maatschappelijke discussie… hoe de mensen erop reageren doet me niet zoveel.

Ik vind de actie die vandaag is begonnen wel een goeie. Ik weet niet of het wat teweeg kan brengen maar goed…
www.benoemenenbouwen.nl

Je mag best benoemen waar problemen liggen. Zolang je maar op een positieve manier een oplossing wil zoeken. En dat doe je als maatschappij gezamenlijk. Nu is het vaak zo dat het modder naar elkaar gooien is zonder samen om tafel te gaan. De ander is schuldig.. GET UP STAND UP… zou ik zeggen…

Zelf wel het een en ander meegemaakt helaas… dit houd ook niet in dat ik een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk ga houden..

wederzijds respect is het antwoord… en dan kan je vanalles proberen maar dan moet de doelgroep zelf ook wat willen…

2 Jan ’08 – 14:18
2 Jan ’08 – 15:28
JPK
JPK

Check deze aflevering van Ab & Sal dan:

http://player.omroep.nl/?aflid=6090879

2 Jan ’08 – 16:03
3 Jan ’08 – 17:48
Waldie
Waldie

ab en sal zijn king

3 Jan ’08 – 18:32