review Önder & FS Green - De Kassier
"De naam Önder is tijdloos. Op mijn 35e wil ik niet meer als Murda Turk worden aangekondigd", aldus Önder over zijn naamsverandering. Zorgt deze switch tevens voor een nieuwe sound op het door FS Green geproduceerde debuutalbum 'De Kassier: Een Monnie Album'?
Beats zijn dope! Fs stelt nooit teleur.
Nederlands/engelse flows worden op ten duur wel een beetje gimmicky.
Als ze iets meer gedoseerd zouden zijn….
but all in all
nice production.
Vind maar een stuk of drie à vier nummer nice, wel een paar vette beats. Maar niet echt bijzonder leuk dit.
Zeker voor de echte Turk-liefhebbers is De Kassier dan ook een echte aanrader.
dat zegt ook geen flikker natuurlijk
Zeker voor de echte Turk-liefhebbers is De Kassier dan ook een echte aanrader.dat zegt ook geen flikker natuurlijk
![]()
ik vind het maar een wack album
Zeker voor de echte Turk-liefhebbers is De Kassier dan ook een echte aanrader.dat zegt ook geen flikker natuurlijk
Natuurlijk zegt dat wel iets. Hiermee wordt toch geïmpliceerd dat het album gewoon ‘typisch Turk’ is. Als je van zijn manier van rappen/swagger/blabla houdt, dan vind je dit dus een dope album.
Die single is dope. Maar vind het persoonlijk echt niet kunnen dat hij lines van Biggie helemaal vertaald naar het NL. Ik ken een bebrilde rapper die oa door dit soort praktijken totaal verguist is door de scene.
Die single is dope. Maar vind het persoonlijk echt niet kunnen dat hij lines van Biggie helemaal vertaald naar het NL. .
ja toch
dat heet swagger jongens
hehehehe
…plus gok dat die doelgroep toch niet echt bekend met biggie is